Άρθρο μου στα οικονομικά Χρονικά.
Το 2022 προδιαγραφόταν μάλλον ευοίωνο. Η κορύφωση της εμβολιαστικής στρατηγικής (κυρίως στον ανεπτυγμένο κόσμο) σε συνδυασμό με μια εδραιούμενη πεποίθηση πως οι κοινωνίες έχουν πια μάθει να συμβιώνουν με την πανδημική απειλή, προκαλούσαν αισιοδοξία στην τουριστική βιομηχανία. Ένα τρίμηνο ήταν αρκετό για να αναδιατάξει την agenda παγκοσμίως.
Το ήδη απογειωμένο κόστος του καυσίμου εκτοξεύτηκε, καθώς η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία προκάλεσε μια απροσδόκητη -ειδικά- για την Ευρώπη γεωπολιτική κρίση με κλιμακωτές συνέπειες.
Παράλληλα, στα απόνερα του Covid 19, οι ρωγμές της εφοδιαστικής αλυσίδας στα κινεζικά λιμάνια, είχαν -συνδυαστικά με άλλες πιέσεις- σοβαρό αντίκτυπο με διαρκείς ανατιμήσεις στα καταναλωτικά προϊόντα.
Ασφαλώς, η δίψα για ταξίδια - ειδικά από τους πολίτες των χωρών της Δύσης αποτυπώνεται τεράστια. Επομένως, η ζήτηση εξελίσσεται έντονη.
Άρθρο μου στα οικονομικά Χρονικά. Διαβάστε το στη σελίδα 12 στον παρακάτω σύνδεσμο: