Το συγκοινωνιακό και το κυκλοφοριακό είναι από τα σημαντικότερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης που εδώ και πολλά χρόνια ταλαιπωρούν τους πολίτες, επιβαρύνουν το Περιβάλλον, επιδεινώνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση, έχουν τεράστιες επιπτώσεις στην τοπική οικονομία και στην ποιότητα ζωής των πολιτών
Επί πέντε χρόνια, ο κύριος Μητσοτάκης επισκέπτεται παραμονές της ΔΕΘ τη Θεσσαλονίκη για να ανακοινώσει ένα μακρύ κατάλογο έργων, τα οποία μόλις φύγει από την πόλη τα ξεχνάει και τα ξαναθυμάται ένα χρόνο μετά για να τα παρουσιάσει ως νέα. Η πραγματικότητα και η κατάσταση που επικρατούν στην πόλη σε
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. απαντά θετικά στις μεγάλες προκλήσεις για αποκέντρωση και επίλυση του δημογραφικού, απαντά στις ανάγκες των νέων ανθρώπων.
Άρθρο στην ΑΥΓΗ
Άρθρο στη Μακεδονία της Κυριακής, 11 Φεβρουαρίου 2024
Να συνεννοηθούμε για τη Θεσσαλονίκη
Η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια, με τη νέα προοδευτική Διοίκηση, πρέπει να κάνει άλματα για να αναπληρώσει τα τέσσερα χαμένα χρόνια της περιόδου Ζέρβα.
Είναι καιρός να αφήσουμε πίσω τις
Για 7η συνεχή χρονιά το ΕΛΙΝΕΚΑ και το αναπτυξιακό συνέδριο βάζει την ατζέντα της πόλης. Αναζητά το όραμά και την ταυτότητά της και μας καλεί να τοποθετηθούμε. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει μία σύγχρονη Ευρωπαϊκή Μητρόπολη των Βαλκανίων και της Νοτιανατολικής Μεσογείου: πύλη σύνδεσης με τη
Αντιμέτωπη με το «τέρας» της ακρίβειας βρίσκεται εδώ και τρία χρόνια η ελληνική κοινωνία, που βλέπει το διαθέσιμο εισόδημά της να συρρικνώνεται υπό το βάρος του εκρηκτικού πληθωρισμού, της αύξησης των ενοικίων και της διαρκούς ανατίμησης των βασικών αγαθών, ενώ ο πρωθυπουργός συνεχίζει να εμπαίζει
Άρθρο στην ΑΥΓΗ
Η ένταξη των Ατόμων με Αναπηρία στην κοινωνία και στην εργασία με ισότιμους όρους είναι ύψιστο δικαίωμά τους.
Της Κατερίνας Νοτοπούλου, Τομεάρχη Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Α Θεσσαλονίκης.
Η αναπηρία εκ γενετής ή επίκτητη, πρόσκαιρη