Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) από φορέας προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού, χρησιμοποιείται από την Κυβέρνηση της Ν.Δ. για τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος άλλοτε υπέρ «κολλητών» και κυβερνητικών φίλων, άλλοτε για φιέστες και προβολή της κυβέρνησης Μητσοτάκη αντί του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Πιστή η Κυβέρνηση της Ν.Δ. στην προσφιλή της τακτική που εγκαινίασε με το πρόσχημα του κατεπείγοντος εξαιτίας της πανδημίας, εξακολουθεί προκλητικά να μοιράζει τα χρήματα του ελληνικού λαού μέσω Ε.Ο.Τ. σε «φιλικές» αναθέσεις και χορηγίες όμως χωρίς να υπηρετεί ένα στρατηγικό σχέδιο προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος παρά μόνο την κυβερνητική προπαγάνδα.
Όπως έγινε γνωστό με απόφαση του Δ.Σ. ο ΕΟΤ προχώρησε σε έγκριση οικονομικής του συμμετοχής στη διοργάνωση συναυλίας στο Ο.Α.Κ.Α. στο πλαίσιο εορτασμού σαράντα ετών κατασκευής του εν λόγω γηπέδου (Aθήνα, 29 Οκτωβρίου 2022), με το ποσό των 93.000 ευρώ!
Η Κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν διστάζει, χρησιμοποιώντας τον ΕΟΤ, να προχωρήσει σε δαπάνη που ξεπερνάει το εύλογο μέτρο των δαπανών του Προϋπολογισμού της Τουριστικής προβολής της Χώρας, δεν έχει σχέση με την ουσιαστική της τουριστική προβολή στο εξωτερικό και δεν μπορεί να σταθεί με κριτήρια διεθνούς τουριστικού marketing.
Καλούμε τον Υπουργό Τουρισμού, κ. Κικίλια, να δώσει εξηγήσεις καθώς οι δήθεν εξηγήσεις του ΔΣ του ΕΟΤ όχι μόνο δεν πείθουν αλλά τους αφήνουν πολλαπλά εκτεθειμένους:
- Ποια τα αποτελέσματα της συμμετοχής του ΕΟΤ στην εκδήλωση αυτή για τα 40 χρόνια της κατασκευής του γηπέδου ΟΑΚΑ σε επίπεδο τουριστικών μεγεθών;
- • Τί σχέση έχει η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό, με την διοργάνωση αυτή; Προφανώς καμία!
- • Στο πλαίσιο ποιου στρατηγικού σχεδιασμού εντάσσεται η δράση αυτή όταν η έγκριση της δαπάνης γίνεται μόλις τρεις μέρες πριν τη συναυλία;
- • Γιατί επιμένει ο ΕΟΤ συνεχώς σε απευθείας αναθέσεις ενώ έχουμε πλέον βγεί από τις επείγουσες καταστάσεις που επικαλείτο συνεχώς κατά την διάρκεια της Πανδημίας;
Πρόσφατο προκλητικό παράδειγμα η αναθεση των 30 χιλ ευρώ για γραφιστικές εργασίες, ενώ υπάρχει αρμόδιο και στελεχωμένο Τμήμα Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών;
Εξίσου χαρακτηριστικό παράδειγμα έλλειψης σχεδίου η απόφαση του ΔΣ του ΕΟΤ να καταβάλλει 458.8000 Ε στον οδηγό «Michelin Guide» για την προβολή της ελληνικής γαστρονομίας όταν δεν προωθεί ουσιαστικά το συνεδριακό τουρισμό.
- • Γιατί το Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ. προβαίνει σε δεκάδες επιχορηγήσεις με μικρά ή και μεγαλύτερα ποσά από τον Προϋπολογισμό του Οργανισμού σε κάθε είδους φιέστες και συλλόγους χωρίς ουσιαστικό όφελος για τον τουρισμό της χώρας;
Οι απαντήσεις είναι προφανείς.
Δεν σέβονται το δημόσιο χρήμα, δε σέβονται τους πολίτες. Αναμενόμενο πως δε σέβονται και τον ελληνικό τουρισμό.
Συνεχίζουν την λεηλασία του δημόσιου χρήματος και μέσω του πολύπαθου ΕΟΤ, αδιαφορώντας για τη ζωτικής σημασίας ανάγκη πετυχημένης προβολής της χώρας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.