Tο 2022 η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενέτασσε τα έργα στον ΟΛΘ, στα 30 έργα που υλοποιεί η κυβέρνησή του στη Θεσσαλονίκη που αλλάζουν τη φυσιογνωμία της πόλης.
Σήμερα, η Πρώτη Επενδυτική Περίοδος λήγει άγονη, με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Η ρύθμιση είναι επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον, γιατί με την καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου, η πόλη, η ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδος αλλά και το Ελληνικό Δημόσιο χάνουν για διάστημα πενταετίας σημαντικούς οικονομικούς πόρους, θέσεις εργασίας, φορολογικά έσοδα που θα προέκυπταν από την κατασκευή και κυρίως από τη λειτουργία της επέκτασης του 6ου προβλήτα.
Ταυτόχρονα, σε μια περίοδο σημαντικών γεωπολιτικών εξελίξεων και ανακατατάξεων, και επειδή η ανάγκη εξυπηρέτησης φορτίων είναι υπαρκτή στην ευρύτερη περιοχή της Βαλκανικής και της Ανατολικής Ευρώπης, ενθαρρύνεται η ανάπτυξη άλλων, ανταγωνιστικών σχεδίων για ανάπτυξη υποδομών σε γειτονικές χώρες.
Η ρύθμιση είναι επίσης σκανδαλώδης καθώς η κυβέρνηση καλεί τους βουλευτές με την ψήφο τους να αποδεχθούν, την απώλεια δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για το ελληνικό δημόσιο εξυπηρετώντας τον ιδιώτη επενδυτή .
ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής