Είναι η 5η ΔΕΘ στην οποία η κυβέρνηση της ΝΔ θα έρθει τάζοντας στη Θεσσαλονίκη τη flyover. Ένα έργο που εξήγγειλε ο κ. Μητσοτάκης στα εγκαίνια της ΔΕΘ το 2019. Χωρίς συγκοινωνιακή μελέτη, χωρίς διαβούλευση με τους φορείς και την τοπική κοινωνία, χωρίς σχέδιο. Και ενώ υπήρχε άλλη εναλλακτική, η συνέχιση της εξωτερικής περιφερειακής με άλλη χάραξη που δεν θα επηρέαζε τη λειτουργία της εσωτερικής περιφερειακής.
Έκτοτε η κυβέρνηση και ο κ. Μητσοτάκης εξαγγέλλει ξανά και ξανά το ίδιο έργο.
Είναι γνωστό και κοινά αποδεκτό ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης είναι το κυκλοφοριακό της. Όλα αυτά τα χρόνια που κυβερνά η ΝΔ, δυστυχώς αντί να δώσει λύσεις λειτούργησε επιβαρυντικα παρόλο που της παραδώσαμε δρομολογημένες επιλογές που θα άλλαζαν τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης. Όπως η παραδοσή της βασικής γραμμής του ΜΕΤΡΟ ήδη από το 2021, αλλά και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 350 ολοκαίνουριο λεωφορείων πιυ θα ανανεωναν σημαντικά τον στόλο του πολύπαθο οργανισμού. Βρισκόμαστε στο 2023 και η κυβέρνηση διανύει ήδη τη δεύτερη θητεία της, αλλα η Θεσσαλονίκη ούτε ΜΕΤΡΟ διαθέτει ούτε καινούρια λεωφορεία.
Κατά τα άλλα η κυβέρνηση επιδίδεται στην προσφιλή της επικοινωνία με συσκέψεις και επισκέψεις υπουργών που όμως δε λύνουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Για μια ακόμη φορά καλούμε τον κ. Μητσοτάκη να ασχοληθεί ουσιωδώς και να δώσει λύσεις στα οξυμένα προβλήματα της Θεσσαλονίκης.
Δυστυχώς όμως, το πρόβλημα είναι η ίδια η κυβέρνηση...