Κ. Νοτοπούλου στην ημερίδα Fast Forward Forum 2025 της «ΜτΚ» :

Απαντήσεις σχετικά με το πόσο κόστισε τελικά στον ελληνικό λαό η καθυστέρηση 4 ετών παράδοσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι αλλαγές στο σχεδιασμό στο σταθμό της Βενιζέλου πριν ξηλωθούν τα Αρχαία και πόσο τελικά θα κοστίσει η κατασκευή της Fly Over, ζήτησε από τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Νίκο Ταχιάο, η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου, μιλώντας σε ημερίδα της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με θέμα τις «Υποδομές που χτίζουν το αύριο» χωρίς ωστόσο να πάρει απαντήσεις.

Η Κατερίνα Νοτοπούλου απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την υλοποίηση έργων στη Θεσσαλονίκη δήλωσε πως πρόκειται για «δράμα, τραγωδία, ανέκδοτο στην καλύτερη περίπτωση».

Από το βήμα του Fast Forward Forum 2025, σχολίασε πως πριν κάνουμε ένα «forward» καλό θα ήταν να κάνουμε ένα…  rewind όχι με διάθεση μικροπολιτικής αλλα με βαθιά πίστη όπως είπε, της αλλαγής που μπορεί να συντελεστεί στην πόλη. «Η αλλαγή στην πόλη μπορεί να είναι μόνο διαδραστική. Το Μάρτιο του 2018, σε ένα Αναπτυξιακό Συνέδριο η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι φορείς, η Κοινωνία των πολιτών με πρωθυπουργό τότε  τον Αλέξη Τσίπρα, είχαμε βγάλει ένα σχέδιο για το πως μπορεί η Θεσσαλονίκη και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να γίνει ένα πρότυπο παραγωγικής ανασυγκρότησης, ένα δίκτυο, να ανακτήσει το ρόλο που είχε ανα τους αιώνες και εξαιτίας της γεωπολιτικής της θέσης, της πολυπολιτισμικότητας. Το όραμα αυτό το μοιραζόμαστε και σήμερα. Το πως όμως η Θεσσαλονίκη θα καταφέρει να βρει το ρόλο της έχει να κάνει με το ποιες υποδομές θα υποστηρίξουν αυτή τη διάσταση. Να γίνει διαμετακομιστικός κόμβος, εμπορικός, ενεργειακός. Να γίνει η Θεσσαλονίκη ηγέτιδα δύναμη. Έχει η Θεσσαλονίκη και η Κεντρική Μακεδονία τις βαριές υποδομές που χρειάζονται; Αν λέγαμε ναι τοτε θα σήμαινε ότι θα είχε σιδηροδρομική σύνδεση με τα λιμάνια του Εύξεινου Πόντου, κάθετους άξονες Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία, αξιόπιστες συνδέσεις με τα δυτικά Βαλκάνια και φυσικά υποδομές για την πόλη.

Η Κατερίνα Νοτοπούλου αναφέρθηκε ακόμη στην αλλαγή ατζέντας - από τον ίδιο τον πρωθυπουργό- για τα έργα της Θεσσαλονίκης επισημαίνοντας όμως  ότι είναι διεκδίκηση της πόλης να προχωρήσουν τα έργα.

Οπως τόνισε, ο πρωθυπουργός άλλαξε την ατζέντα της πόλης όχι σε συνεννόηση με τους φορείς , όχι σε διαβούλευση με την τοπική κοινωνία προς όφελος των πολιτών αλλά προς εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων.

Η Κ. Νοτοπούλου ανέφερε πως το Μετρό εξακολουθεί να είναι ανέκδοτο που κατακλύζει τα social media και επανέλαβε ότι χρειάζεται σύνδεση με αεροδρόμιο και δυτική Θεσσαλονίκη. Επίσης, έκανε αναφορά στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο το οποίο όπως είπε έπρεπε να ολοκληρωθεί, το πρώην στρατόπεδο Γκόνου για το οποίο ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέφερε την πρόταση να γίνει logistic center έξι χρόνια μετά «και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα», αλλά και στην ακύρωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, στερώντας αναπτυξιακές προοπτικές για την Ελλάδα.

«Σκεφτείτε που θα βρισκόταν σήμερα η χώρα μας αν είχε συνδεθεί Θεσσαλονίκη Καβάλα Αλεξανδρούπολη Μπουργκάς Βάρνα Ρούσε, ενώ σήμερα βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου η Βουλγαρία , η Ρουμανία και άλλες χώρες παρακάμπτουν την Ελλάδα και προωθούν διασυνδέσεις Εύξεινου Πόντου και Αδριατικής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα εθνικά και οικονομικά συμφέροντα της χώρας».

Είναι ώρα- τόνισε- να εγκαταλειφθεί η λογική ότι τα έργα πρέπει να γίνονται για τα έργα αλλά πρέπει να γίνονται για τους Πολίτες και παρότρυνε τους φορείς της πόλης να διεκδικήσουν να υλοποιηθούν τα έργα προς όφελος των πολιτών.