Τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου διοργανώνεται φιέστα παρουσία του κ. Μητσοτάκη για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του flyover.
Ενός έργου που ανακοινώθηκε από τον κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ του 2019 χωρίς καμία τεκμηρίωση, χωρίς επίκαιρη συγκοινωνιακή μελέτη, χωρίς να είναι ενταγμένο στο στρατηγικό σχέδιο υποδομών και με την ΑΕΠΟ του να έχει απορριφθεί από το ΣτΕ το 2017.
Ένα έργο που θα ιδιωτικοποιήσει για πολλά χρόνια τη σημερινή περιφερειακή ενώ θα προκαλέσει κυκλοφοριακή βαβυλωνία στην πόλη για τα επόμενα 4 χρόνια που θα διαρκέσει η κατασκευή του.
Χωρίς, ΜΕΤΡΟ, χωρίς αστική συγκοινωνία και με την περιφερειακή μπλοκαρισμένη από τα έργα κατασκευής, ο καθένας μπορεί να φανταστεί την επιδείνωση του κυκλοφοριακού.
Κι όλα αυτά τη στιγμή που υπάρχουν άλλα έργα ενταγμένα στο στρατηγικό σχέδιο υποδομών που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις χωρίς να επιδεινώνουν την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση όπως η αδειοδοτημένη εξωτερική ανατολική περιφερειακή ή η διαπλάτυνση του κόμβου για το αεροδρόμιο όπου συχνά εμφανίζεται το φαινόμενο του «λαιμού του μπουκαλιού».
Ας σταματήσει επιτέλους ο κ ,Μητσοτάκης και η κυβέρνησή του να αντιμετωπίζουν τους Θεσσαλονικείς ως ιθαγενείς και ας ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες της πόλης. Όσο προλαβαίνουν…