Η ΝΔ ξεκίνησε από τη Ζάκυνθο και εκποιεί μέσω... ΑΕ τον τουριστικό πλούτο της χώρας.
Και στην προσπάθειά του ο κ. Θεοχάρης να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα σχετικά με την σύσταση ΑΕ για το Ναυάγιο της Ζακύνθου, λέει το ένα ψέμα μετά το άλλο.
Ψέμα 1ο: ισχυρίζεται ότι αυτή τη στιγμή απαγορεύεται η πρόσβαση στη παραλία του Ναυαγίου, ότι είναι μη προσβάσιμη και όποιος την επισκέπτεται δια θαλάσσης παραβιάζει τη σχετική απαγόρευση του Δήμου.
Η αλήθεια όμως είναι ότι την διάσημη παγκοσμίως παραλία επισκέπτονται καθημερινά δια θαλάσσης -όπως πάντα- πλήθος τουριστών με επαγγελματικά τουριστικά σκάφη.
Ψέμα 2ο: Πως ό, τι γίνεται, γίνεται για το καλό της Ζακύνθου και της κοινωνίας.
Η αλήθεια είναι ότι η τοπική κοινωνία, κάτοικοι και αυτοδιοίκηση, δίνουν μάχη με κάθε διαθέσιμο μέσο απέναντι στην «πρωτοβουλία» του Υπουργού για την ίδρυση της ΑΕ «Ναυάγιο Ζακύνθου ΑΕ».
Ψέμα 3ο: Πως ό, τι νομοθετεί, γίνεται για την προστασία και συντήρηση του ναυαγισμένου πλοίου.
Η αλήθεια είναι πως η έδρα της εταιρείας "Ναυάγιο Ζακύνθου Α.Ε" θα είναι στην Αθήνα και ο τρόπος που δομείται το ΔΣ και η εταιρεία αυτή μέσα από το επικείμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού, επιτείνει τις ανησυχίες.
Αν ο Υπουργός Τουρισμού πραγματικά ενδιαφερόταν για την αλήθεια, θα την διαπίστωνε. Μπορούσε κάλλιστα να την πληροφορηθεί από τις φωτογραφίες που οι επισκέπτες καθημερινά αναρτούν από την παραλία του Ναυαγίου ή από τους επιχειρηματίες ιδιοκτήτες των τουριστικών σκαφών.
Η πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση με την ψεύτικη εικόνα που προσπαθεί απεγνωσμένα να παρουσιάσει για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα που υπηρετεί.
Ποιον δουλεύει και για ποιον δουλεύει ο κ. Θεοχάρης;
Ο κ. Θεοχάρης, ήδη από το 2016, όντας ανεξάρτητος βουλευτής, είχε τοποθετηθεί ανοικτά υπέρ της υπό δικαστική αμφισβήτηση «επένδυσης» αγοράς εκτάσεων γύρω από την παραλια του Ναυαγίου, και συγκεκριμένα της εταιρίας ΠΙΜΑΝΑ Α.Ε. Ενώ οι νομοθετικές του πρωτοβουλίες επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες της αντιπολίτευσης, αλλά και της τοπικής κοινωνίας.
Φυσικά, καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, η συντήρηση ενός ναυαγισμένου πλοίου με την ιδιωτικοποίηση μέσω ΣΔΙΤ, με την πολεοδόμηση μέσω Ειδικού Σχεδίου Πολεοδόμησης και με τις παρεκκλίσεις από τη δασική νομοθεσία, οι οποίες δρομολογούνται μέσω του νομοσχεδίου του Υπουργείου Τουρισμού, για το οποίο έχει ολοκληρωθεί η διαδικασια διαβούλευσης.
Το νομοσχέδιο για το οποίο ο κ. Θεοχάρης επιχειρεί να παρουσιάσει ως επιτακτική ανάγκη και να κάμψει τις ισχυρές αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας, αλλά και της Εκκλησίας στην περιοχή, λειτουργεί ως «δούρειος ίππος» για να εξυπηρετήσει η Κυβέρνηση της Ν.Δ. συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, συστηνοντας τη Ναυάγιο ΑΕ και δίνοντας τη δυνατότητα για απαλλοτριώσεις όλων των γειτονικών περιοχών και δόμηση της περιοχής.
Τόσο το Ναυάγιο και η Ζάκυνθος, όσο και η πρόβλεψη, και μάλιστα στο ίδιο νομοσχέδιο, δημιουργίας ανάλογης εταιρείας με τον τίτλο «Ιαματικές Πηγές Ελλάδας» καταδεικνύει την προσπάθεια υφαρπαγής της περιουσίας πολιτών και των Ο.Τ.Α, και την πλήρη απαξίωση του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ο Υπουργός Τουρισμού γυρίζει την πλάτη στην κοινωνία της Ζακύνθου ενώ τα ερωτήματα παραμένουν αμείλικτα.
Για ποιον δουλεύει τελικά ο κ. Θεοχάρης;
Τίνος τα συμφέροντα εξυπηρετεί;