Παρά τις μεγαλοστομίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τα έσοδα από τον τουρισμό είναι αποκαλυπτικά και απέχουν κατά πολύ από τα επίπεδα του 2019. Αν μάλιστα συνυπολογίσει κανείς και την εκρηκτική αύξηση του πληθωρισμού, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ο πήχης στην πραγματικότητα για την επιτυχία του τουρισμού έπεσε πολύ πιο χαμηλά από όσα έταζε η ΝΔ.

Τα έσοδα σε μια χρονιά όπου ο τουρισμός ανέκαμψε παγκοσμίως, στην Ελλάδα δεν είναι αντίστοιχα των προσδοκιών και του κλίματος που επι μήνες καλλιεργούσε ο κ.Κικίλιας.

Ανησυχία μας προκαλεί, ωστόσο, το γεγονός ότι ακόμη και τώρα η κυβέρνηση δείχνει να μην έχει συναίσθηση της κατάστασης και της ανάγκης που υπάρχει τόσο για τη γενναία στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζόμενων στον τουρισμό, όσο και για τον ανασχεδιασμό του τουριστικού μας προϊόντος και τη στόχευση για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο.

Την ώρα που ο Υπουργός Τουρισμού πανηγυρίζει επειδή τάχα πέτυχε το στοίχημα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, η πραγματικότητα για ακόμη μια φορά απέχει από το αφήγημα της ΝΔ.

Για παράδειγμα, οι εξαγγελίες για βορειοευρωπαίους που θα «ξεχειμώνιαζαν» στην Ελλάδα αποτελούν ακόμη μια επικοινωνιακή φούσκα αφού στην πραγματικότητα, οι αφίξεις των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας τη χειμερινή περίοδο είναι σταγόνα στον ωκεανό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Recovery Tracker του ΙΝΣΕΤΕ, καμία πτήση από το εξωτερικό δεν έχει προγραμματιστεί για κανένα από τα κύρια αεροδρόμια της χώρας μας, μέχρι και τα μέσα Μαρτίου!

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στους μεγάλους νησιωτικούς προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως και η Κέρκυρα, τα ξενοδοχεία θα ανοίξουν στην πλειοψηφία τους στα μέσα Απριλίου. Το ίδιο και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στη Βόρεια Ελλάδα, όπως στη η Χαλκιδική, με τη σεζόν να ολοκληρώνεται στο μεγαλύτερο μέρος των προορισμών, στο τέλος του Οκτώβρη.

Συστήνουμε στον Υπουργό Τουρισμού, αντί να κομπάζει για τη δήθεν επιβεβαίωση της στρατηγικής της κυβέρνησης για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο, να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα, να αφουγκραστεί τα προβλήματα των ανθρώπων του κλάδου και να καταρτίσει σήμερα ένα ολιστικό σχέδιο με τον ανασχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος και με παράλληλη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των εργαζομένων.