Και ενώ το πρωί η διοίκηση του ΟΑΣΘ, με επιστολή της, παρέδιδε μαθήματα δεοντολογίας σε γνωστό ειδησεογραφικό μέσο (ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ), με υπονοούμενα για την ανακοίνωση μας για το περιστατικό της 26/7, σήμερα νέο περιστατικό με λεωφορείο να καίγεται ήρθε να προστεθεί στο ιστορικό των αναφλέξεων λεωφορείων του ΟΑΣΘ.
Συστήνουμε στην διοίκηση του οργανισμού να αφήσει τα φληναφήματα περί συνήθων βλαβών και περιστατικών και να αναλάβει τις ευθύνες της. Τα σχεδόν καθημερινά περιστατικά αναφλέξεων θέτουν σε κίνδυνο το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ.
Είναι τεράστιες οι ευθύνες της σημερινής Διοίκησης, αλλά και της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, που φρόντισε να ακυρώσει την αγορά 350 καινούριων λεωφορείων, ήδη από τον Ιούλιο του 2019, και να καταργήσει τον ΑΣΥΘ, τον δημόσιο φορέα που θα είχε την ευθύνη για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου των αστικών μεταφορών. Αντί αυτών, προέβησαν σε μίσθωση 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων, στην συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και στην πλήρως αποτυχημένη και νομικά ελέγξιμη αγορά των φλαμπέ λεωφορείων της Λειψίας από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αφήνοντας τον στόλο των 640 λεωφορείων του ΟΑΣΘ να ρημάζει και να παροπλίζεται.
Τα γαλάζια επιτελικά σαΐνια, και στην περίπτωση του ΟΑΣΘ, εφαρμόζουν την κλασική, νεοφιλελεύθερη συνταγή για τις ιδιωτικοποιήσεις. Τον οδηγούν στην πλήρη απαξίωση, προκειμένου στην συνέχεια να τον δώσουν κοψοχρονιά σε ιδιώτη.
Είναι τεράστιες οι ευθύνες της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, του Δημάρχου και των τοπικών γαλάζιων στελεχών για το χάλι των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη μας, την στιγμή που η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε σήμερα να έχει το ΜΕΤΡΟ σε κυκλοφορία και 350 ολοκαίνουρια λεωφορεία στον στόλο του ΟΑΣΘ. Αντί αυτών επέλεξαν να τυλίξουν σε νάιλον και να μετατρέψουν σε τουβλάκια lego την ιστορία της πόλης και να παρουσιάζουν τα "σαπάκια" της Λειψίας σαν μια πολύ επιτυχημένη αγορά.