Σε έρευνα της κοινής γνώμης που δημοσιεύεται στην εφημερίδα "Μακεδονία της Κυριακής" , οι θεσσαλονικείς προκρίνουν με αδιαμφισβήτητο τρόπο, τόσο την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ (7 στους 10) σε σχέση με τα υπόλοιπα έργα, όσο και την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου με τα αρχαία να παραμείνουν στη θέση τους (2 στους 3).
Το ερώτημα που προκύπτει είναι: ποια κυβέρνηση, ποιος πρωθυπουργός και ποιος δήμαρχος θα τολμήσει να αγνοήσει τη θέληση του πολιτών, να καθυστερήσει ακόμα περισσότερο την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ, να προχωρήσει στην καταστροφή των αρχαιολογικών θησαυρών της πόλης και της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, στηριζόμενοι απλά στην οριακή και αμφιλεγόμενη πλειοψηφία της μιας μόνον ψήφου, με την οποία λήφθηκε η απόφαση του ΣΤΕ;
Να μην υπάρχει καμία παρανόηση και σύγχυση, τις οποίες επιχειρούν η κυβέρνηση και οι υποστηρικτές της με σκοπό να αποσείσουν τις ευθύνες τους, διαστρεβλώνοντας την απόφαση.
Αυτή δεν επιβάλλει την καταστροφή των αρχαίων, απλά παραπέμπει την απόφαση στην κυβέρνηση.
Η απόφαση, οι συνέπειες της και οι ευθύνες που τη συνοδεύουν, ανήκουν εξ ολοκλήρου στην κυβέρνηση και στη σημερινή διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία πρωτοστατεί στη διάπραξη του εγκλήματος.
Είναι φανερό ότι η αρχή «ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ», η οποία καθόρισε τη στάση μας απέναντι στο εμβληματικό για την πόλη μας έργο από την πρώτη στιγμή, βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τη θέληση των συμπολιτών μας.
Αυτή την αρχή η κυβέρνηση και η σημερινή διοίκηση του Δήμου, τη μετέτρεψαν σε «ΟΥΤΕ ΑΡΧΑΙΑ, ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΟ».
Σήμερα διαπιστώνουν ότι έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με τη θέληση των Θεσσαλονικέων.
Είναι καιρός να αναλογιστούν το λάθος τους, να αλλάξουν στάση και να κλείσουν τον φαύλο κύκλο της αδιαφορίας για την πόλη και των καθυστερήσεων της κατασκευής του ΜΕΤΡΟ που άνοιξε και συνεχίζει η ΝΔ εδώ και δεκαετίες.
Έχουμε προτείνει δημόσια να δοθεί η βασική γραμμή του ΜΕΤΡΟ με τους 12 από τους 13 σταθμούς μέχρι το τέλος του 2022 και να ολοκληρωθεί ο σταθμός της Βενιζέλου αργότερα, κάτι που μπορεί να γίνει και εξάλλου είναι μια πρακτική που ακολουθήθηκε στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνας.
Γιατί όχι και στη Θεσσαλονίκη;
Οι Θεσσαλονικείς δεν ανέχονται άλλες καθυστερήσεις.