Στις καθυστερήσεις και τις ματαιώσεις των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια αναφέρθηκε η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου μιλώντας στην ημερίδα της Voria με θέμα «Τα μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη και οι ενεργειακές υποδομές στη Βόρεια Ελλάδα».
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι είναι κοινή διαπίστωση στην πόλη, ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να είναι ένας κόμβος εμπορικός, ενεργειακός, οικονομικός και διπλωματικός και  μπορεί να διαδραματίσει τον ρόλο μία ευρωπαϊκής μητρόπολης, ενός κέντρου στα Βαλκάνια και στη ΝΑ Μεσόγειο. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να γίνουν μια σειρά από έργα πνοής. Από τα αντιπλημμυρικά, την καθαριότητα, το μουσείο Ολοκαυτώματος, την απόδοση των στρατοπέδων και την αξιοποίησή τους ως πάρκα πρασίνου, το Μετρό, τον ΟΑΣΘ. Ωστόσο, η Θεσσαλονίκη έχει καθηλωθεί σε μια στασιμότητα και τα σημαντικά έργα στην πόλη δεν τελειώνουν ποτέ.
Για Μετρό Θεσσαλονίκης : Μας ζητούν να πανηγυρίσουμε επειδή το Μετρο θα παραδοθεί- αν παραδοθεί- το 2024 όταν στην πόλη θα είχαμε Μετρό από το τέλος του 2020
Τα στελέχη της ΝΔ προσβάλλουν τη νοημοσύνη των πολιτών της Θεσσαλονίκης τόνισε η Κατερίνα Νοτοπούλου, απαντώντας και σε προηγούμενο σχόλιο του κ. Ταχιάου που υποστήριξε ότι η ΝΔ δεν παρέλαβε τίποτα από το ΜΕΤΡΟ.
«Είπατε κ. Ταχιάο πως δεν παραλάβατε τίποτα, και το είπατε ανερυθρίαστα. Αυτό που παραλάβατε ήταν όλες οι σήραγγες, όλα τα έργα πολιτικών μηχανικών, τελειωμένους σταθμούς -που τότε μας κατηγορούσατε ότι κάναμε εγκαίνια-, τα αμαξοστάσια, έλειπαν αυτοματισμοί και τα συστήματα. Μέχρι και δύο πρώτοι συρμοί είχαν έρθει στη Θεσσαλονίκη και κάλεσε τον υφυπουργό να παραδώσει σε κοινοβουλευτικό επίπεδο, το ημερολόγιο του έργου από το 2019. Τι παρέλαβε η κυβέρνηση της ΝΔ και που βρισκόμαστε σήμερα.
85 εκατομμύρια ευρώ  σε αποζημιώσεις εξαιτίας της καθυστέρησης του έργου
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε τις υπέρογκες αποζημιώσεις που έχουν δοθεί στην κοινοπραξία εξαιτίας της καθυστέρησης του έργου.
«Το 2019 ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε από τη ΔΕΘ μία καθυστέρηση, ως μη όφειλε, διότι τότε ο Άκτωρας έλεγε ότι το έργο θα παραδοθεί το 2020 και σήμερα έρχεται ως Intrakat να μας ζητήσει να πανηγυρίσουμε επειδή θα παραδοθεί το 2024 με ξηλωμένα τα αρχαία» υπογράμμισε.
Κυκλοφοριακό έμφραγμα στη Θεσσαλονίκη με τα έργα για το Fly Over
Χωρίς πρόβλεψη για την αντιμετώπιση έκτακτων περιπτώσεων.
Μπορεί το έργο να ακούγεται θετικό επί της αρχής, το σημαντικό είναι όμως το πως σχεδιάζεις και το πως υλοποιείς ένα έργο ανέφερε η Κατερίνα Νοτοπούλου σημειώνοντας πως η Fly Over ανακοινώθηκε από τον κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ του 2019, το έργο ήρθε χωρίς διαβούλευση με τους φορείς της πόλης, δεν είχε επίκαιρη τότε συγκοινωνιακή μελέτη και με προβλήματα στην περιβαλλοντική της αδειοδότηση ήδη από το 2017, και ενώ υπήρχε άλλος σχεδιασμός για την ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής, ένα έργο αδειοδοτημένο. Μίλησε ακόμη για τα καθημερινά προβλήματα που ανακύπτουν καθώς ακόμη και σήμερα δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για τη διαχείριση της κίνησης, «δεν  υπάρχει control room, δεν υπάρχει ένας συντονισμός μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Βλέπουμε πως προκύπτουν συνεχώς προβλήματα, από τα σχολικά λεωφορεία μέχρι το τι θα γίνει με το ΕΚΑΒ ή την Πυροσβεστική» και μάλιστα όλα αυτά σε μια πόλη χωρίς ΜΕΤΡΟ, χωρίς ενισχυμένο ΟΑΣΘ «χωρίς ουσιαστική πρόβλεψη για την αντιμετώπιση έκτακτων περιπτώσεων».
Σημείωσε πως «έχουμε ένα έργο που το ξεκινάμε και βλέπουμε πού θα πάει "βλέποντας-κάνοντας", αλλά όταν υπάρχουν ζητήματα της καθημερινότητας, της ποιότητας ζωής των εργαζομένων, τα πράγματα είναι σοβαρά». Σχολιάζοντας το κόστος κατασκευής του έργου, η βουλευτής δήλωσε πως ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε επερώτηση σχετικά με τη σύμβαση, το τελικό κόστος κατασκευής του έργου καθώς και τις ρήτρες.
Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Αναφερόμενη στο θέμα του λιμανιού Θεσσαλονίκης είπε «Ας πούμε στους πολίτες γιατί φθάσαμε σήμερα να είναι άγονη μία ολόκληρη επενδυτική περίοδος. Η ΕΡΓΟΣΕ είχε μία συμβατική υποχρέωση να συνδέσει το λιμάνι με τον Σιδηρόδρομο, που δεν έγινε».
Για πρώην στρατόπεδο Γκόνου
Αναφερόμενη στο σχεδιασμό της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για τη δημιουργία κέντρου logistics στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, η Κατερίνα Νοτοπούλου αναφέρθηκε στις δηλώσεις του πρωθυπουργού το 2019 ότι θα γίνει οικονομική ζώνη και το 2022 ήρθε στην προκήρυξη των εκλογών να πει πως θα γίνει Logistic center χωρίς μέχρι σήμερα να έχει γίνει κάτι.
Για την Ανάπλαση της ΔΕΘ
Για την ανάπλαση της ΔΕΘ δήλωσε: «Το έργο ξεκίνησε επί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Έχω η ίδια δηλώσει στη Βουλή την απόλυτη και σθεναρή υποστήριξή μου στο έργο της ανάπλασης. Δεν μας αφήνει αδιάφορους η συζήτηση για μετεγκατάσταση που γίνεται στην πόλη όμως μέχρι να καταλήξει και να υλοποιηθεί η ανάπλασή της είναι μονόδρομος» είπε εκφράζοντας παράλληλα την έντονη ανησυχία της για το μέλλον του εκθεσιακού μας φορέα μετά τις διαρροές για παράδοση του μάνατζμεντ σε ιδιώτες.