Μπορεί η Θεσσαλονίκη να εξακολουθεί να μην έχει ΜΕΤΡΟ με ευθύνη της ΝΔ, η κυβέρνηση Μητσοτάκη όμως προχωρά στην ιδιωτικοποίηση του.

Η απόφαση του κ. Μητσοτάκη για την αλλαγή του σχεδιασμού στον σταθμό Βενιζέλου για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων έχει προκαλέσει την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου και βρίσκει μόνο ωφελημένο τον εργολάβο στον οποίο καταβάλλονται μεγάλες αποζημιώσεις για την καθυστέρηση αυτή.

Η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει εσπευσμένα στην παράδοση της λειτουργίας και συντήρησης του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης σε ιδιώτη, αφού πρώτα φρόντισε να καταργήσει τον ΑΣΥΘ, τον δημόσιο φορέα που θα είχε την ευθύνη για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, αποδεικνύει ότι το μόνο ενδιαφέρον της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι η εξυπηρέτηση των ιδιωτών και εργολάβων και όχι του δημοσίου συμφέροντος, της πόλης και των κατοίκων της.