Κυκλοφοριακό χάος επικρατεί γι’ ακόμη μια μέρα στην πόλη, τόσο σε κεντρικούς δρόμους όσο και στην περιφερειακή οδό με αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις και πολύωρη ταλαιπωρία για τους πολίτες.
Τις τελευταίες εβδομάδες η εικόνα στους δρόμους της πόλης είναι τραγική, οι δρόμοι απροσπέλαστοι, λεωφορειόδρομοι κατειλημμένοι από φορτοεκφορτώσεις, διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, ουρές οχημάτων που σχηματίζονται πίσω από απορριμματοφόρα σε ώρες αιχμής, εκνευρισμός και οι οδηγοί να ψάχνουν διέξοδο διαφυγής από το μποτιλιάρισμα με αποτέλεσμα να «φρακάρουν» και οι παράλληλοι δρόμοι των κεντρικών οδών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι για μια διαδρομή των 20 λεπτών υπο φυσιολογικές συνθήκες, τις τελευταίες εβδομάδες μπορεί να χρειαστούν ακόμη και 50 λεπτά.
Σε μια πόλη που στερείται μέσων μαζικής μεταφοράς, που ο Δήμος κατασπατάλησε εκατομμύρια ευρώ σε λεωφορεία "σαπάκια" τα οποία αποσύρθηκαν, σε μια πόλη που το έργο του Μετρό έγινε και πάλι ανέκδοτο, η χρήση Ι.Χ ,έχει γίνει αναπόφευκτη.
Ειδικότερα στην εποχή της πανδημίας με την Θεσσαλονίκη να βρίσκεται και πάλι στο κόκκινο.
Σε μια πόλη που επι μήνες βρισκόταν σε Lockdown, όπου θα μπορούσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης να εκμεταλλευτεί έστω τους θερινούς μήνες, καθυστέρησε να ξεκινήσει τα έργα των ασφαλτοστρώσεων.
Η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης φέρει τεράστιες ευθύνες για την εικόνα και την όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη.
Δεν αρκούν οι διαπιστώσεις του δημάρχου της δήθεν «ευταξίας» ότι το κυκλοφοριακό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Αντί να σκορπάει τα χρήματα των δημοτών για να παριστάνει το «καλό παιδί» της κυβέρνησης της ΝΔ που έχει γυρίσει την πλάτη στους Θεσσαλονικείς, να αναλάβει τώρα πρωτοβουλίες συντονισμένα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Η υπομονή των δημοτών έχει εξαντληθεί.